10:37

Ev Arama-Tarama Çalışmaları

uykusunda sallayan ruya |


öfff pööfff afra tafra...
şu fotodaki gibi bir evim olsaydı yaw...wallaha temiz tutardım,senede bir değil,ayda bir temizlerdim..
tombikin işi sebebiyle yurt dışındayız,söölemesi baya havalıymış yaw,şimdi okuyunca farkettim.
ama tabii anamın sık sık damadı tombik için kullandığı "dışı seni yakar içi beni yakar vıııııı" lafı aynen bizim "yurtdışı" için de geçerli..

saolsun bizim türkler gelmiş buraya şirket kurmuşlar.bu ingilizler mi yiyecek parayı,içecek petrolu deyip konaklanmışlar.buraya gelen/gelmeye cesaret eden bizim gibi "enayilere" de ödül koymuşlar...bak cocuuumm sana bilmem kaç bin dolar maaş,bilmem kaç gittiğin ülkenin parasıyla yemek ücreti,ahanda bu da araban,ahanda bu da jakuzili evin,ahanda bu klozetini bile eliyle temizleyecek yardımcın,hade bakiimm çığrından çıkabilirsin..
neyse geldik,tombik daha önceden gidip-gelmişliği oldugu için kısa süre onun bekar evinde oturduk.ama ne ev.tabii bütün eşyalar bavullarda hiç açılmadan 22 gün yaşadık.bi bebek(o zaman emekliyordu küçük tombik)bi ben,bi de büyük tombik sadece yeme,içme,dışarı atma işleri dışında zorunlu olmadıkça bi iş yapmayarak yaşayabildik yani...sonra bulduk bi tane emlakçı.hemde türk.ben saf saf anlatıyorum adama,şöyle olsun filan bey,yakında marketi olsun filan bey,parkı olsun filan bey...adamda dinliyor gayet kibar,baktım saf gibi bişey yavaştan akıl veriyorum.o sırada adamın cebi çaldı yüzyıllardır bıkmayan insanlar gibi dırınındın dırınındın dırınındın...adam sen aç,bir güzel (benim kaba bulduğum)o dili bülbül gibi şakı.adam kurtmuş meğerse kardeşim...o dakka sesimi kestim,kedi gibi gösterdiği evlere baktık,olur olmaz derken bi tane tuttuk.ev süper.poposu jakuzi görmemiş olan ben bile burda onu da görmüş oldum.kendi evimde,teflonu tahta kaşıkla karıştırırken,amanın bir gün benimde ankastre fırınım,ocağım olurmu acaba diye pespembesinden hayaller kurarken burda onuda görmüş oldum.ama gel gör ki sevgili okur,tombikin göbeğinden büyük bir plazması olan bu ev beni mutlu etmeye yetmedi...6 aylık kirayı şirket saolsun cuk diye para görmemiş ev sahibine bayılınca adam tüydü.eve taşındıktan sonra güya ev sahibi bize halı ve yemek masası alacaktı..ben olsam bende tüyerdim o ayrı:)
şimdilerde 6.ayın içindeyiz ya,hiçbir telefona çıkmayan feşmekan bey, apartman görevlisiyle ağzımızı aratıyor,oturacakmıyız diye.walla ev süper ,geceleri çıkan o nem böceklerini saymassak tabi..ama sırf adama inat tutturdum çıkalım burdan diye...şerefsiz desem ayıp olur koymuş 4 tane yemek tabağı eve,ulan çift banyo koyacağına bi takım yemek takımı koy...o kadar para aldın,bi yeni nevresim takımı koy..kimbilir kimlerin sabaha kadar osurdukları nevresimde yatmaya mecburmuyuz?neyse bi tane aldık burdan o sorun halloldu.bende ne yaptım,benim küçük tombiği saldım,nereyi istersen yazabilirsin cocuuum,özgür ol,duvarları boya cocuuum,sanat özgürlük ister cocuum,diye diye evin içine ettik sayılır...6. ay bitecek nerdeyse,dediğimi her zaman yaptıramasam da bu sefer tombikle uyum(!) sağladık ben bile şaşırdım.bir ara azdık,dedikki yazın 6 ay sahilde ev tutalım,kışın 6 ay iç tarafa taşınırız.nasılsa evler eşyalı.sen sadece bavulu topluyorsun,benim gibi tembel için süper.sonra yemeyelim kafayı dedik.vazgectik.sadece bu evden çıkma kararı aldık,en yakın zamanda emlakçı oğlanla görüşelim dedik kapattık konuyu.

soora buranın bebelerinin pek eğlendiği mekdanıls amcaya gittik gecen pazar.bizim küçük tombik deliler gibi oynarken bende bir türk kadınla tanıştım.anam kadında bi çene.anında teyze kızı olan tiplerden,konu nerden eve geldi siz düşünün artık..neyse işte şu anda oturdugumuz evin aynı özelliklerdeki bir evi 400 feşmekan parasıyla daha ucuza tutmuş kendisi.ve hiç kullanılmamışmış.hemen aldım emlakçının numarasını,yarım yamalak anlaştık nasıl bir şey istediğimizde.cumartesi bakcaz bakalım...

1 bıdı bıdı:

Adsız dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun. özgürlük sanat ister de saçında başında akıl bulamayan bir insanın , ev nesine araba nesine.Kıskaçlarım çatlıyor.

155.Cuma

Yorum Gönder

Subscribe